tirsdag den 18. september 2012

Nyt og fint

Der er sket rigtig meget det sidste år på veninde/venne-fronten. Én er flyttet til Aarhus, én er flyttet til England, én er flyttet til Island. Og det er selvfølgelig røv.
Men der er nu også sket meget godt, faktisk.
Jeg har fået en gammel veninde til København. Og selvom hun kun har boet her nogle måneder, så passer hun lige ind i min hverdag. Det er nu meget mærkeligt. Da vi boede på hver sin side af Atlanten (altså Storebælt), snakkede vi ikke så meget sammen, men nu er hun - og hendes absurde mængde af sms'er - den mest naturlige del af min hverdag. Jeg er SÅ glad for hendes nye lejlighed, en spytklat fra min, er en ejerlejlighed. Så går hun ingen steder!
Og så har jeg fået en ny veninde. Helt ny. Og jeg er glad for hende. Det er alligevel fint, at man i en alder af 27 kan få en ny veninde. Jeg har villet skrive om hende længe, men ved egentligt ikke, hvad jeg vil sige. Hun er ny og god og fin, og var der for mig igen i aften..igen... Og jeg er glad for hende. Yay!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar